Technik reklamy symbol cyfrowy zawodu: 333907.
Absolwent kursu znajdzie zatrudnienie w agencjach reklamowych, działach marketingu i reklamy jako agent reklamy, account manager, copywriter, art designer oraz w agencjach public relations, działach marketingu, biurach ogłoszeń i działach promocji, agencjach ds. kontaktów z klientami.
Informacje szczegółowe:
W trakcie nauki zaplanowane jest zdobycie kompetencji w następujących kwalifikacjach:
Kwalifikacja PGF.07 – wykonywanie przekazu reklamowego zawiera tematykę organizowania oraz prowadzenia kampanii reklamowej, projektowania i wykonywania środków reklamowych oraz przygotowywania zamówień, oferty produktów i usług reklamowych oraz prowadzenia sprzedaży tych produktów, opracowania kampanii reklamowej.
Realizowane są zagadnienia:
- Bezpieczeństwo i higiena pracy
- Podstawy reklamy
- Posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego
- Stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego
- Wykonywanie projektów reklamy zgodnie z wytycznymi
- Język obcy zawodowy
Kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową zawiera tematykę planowania kampanii reklamowej,
organizowania i realizowania kampanii reklamowej oraz badania przekazu reklamowego.
Realizowane są zagadnienia:
- Bezpieczeństwo i higiena pracy
- Podstawy reklamy
- Planowanie kampanii reklamowej
- Realizowanie kampanii reklamowej
- Dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej